.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علی دایی سرمربی پرسپولیس می شود

بولتن نیوز: شنیده ها حاکی است که علی دایی در طی چند روز آینده در هیئت فوتبال استان تهران قرار داد خود را با پرسپولیس نهایی می کند.

مسئولین باشگاه پرسپولیس که از پایان فصل تمایل خود را برای به خدمت گرفتن علی دایی به عنوان سرمربی تیم اعلام کرده بودند؛ پس از رفتن دنیزیلی و مذاکره او با باشگاه بشیکتاش ترکیه که با حرف و حدیث های زیادی همراه بود به صرافت نهایی کردن حضور علی دایی در این تیم شدند.

باشگاه پرسپولیس با توجه به پاسخ نامشخص علی دایی به پیشنهادهایی که تیم های لیگ برتری و حتی دست یکی برای مربی گری به او داده بودند مذاکرات خود را هفته گذشته آغاز کرد.

بنا بر این گزارش مذاکرات باشگاه پرسپولیس و علی دایی برای بدست آوردن نتیجه لازم بصورت فشرده پیگیری شده و پیش بینی می شود که علی دایی طی روزهای آینده با مراجعه به هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با پرسپولیس نهایی کند.

از آنجا که علی کریمی نیز با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده است تقابل این دو یار قدیمی تیم ملی در سمت های سرمربی و کاپیتان در فصل آینده لیگ برتر فوتبال قابل توجه خواهد بود.

 بر اساس شنیده های خبرنگار ما هنوز توافقی در مورد مبلغ قرار داد علی دایی با تیم فوتبال پرسپولیس نشده اما به نظر می رسد در موضوعات دیگر قرار داد، طرفین به توافقات لازم دست پیدا کرده باشند.

با به تاخیر افتادن دور جديد تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس که قرار بود امروز، شنبه، آغاز شود حاکی از آن است که مسئولین باشگاه قصد دارند اولین تمرین براي حضور در دوازدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر را زیر نظر علی دایی برگزار کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 خرداد 1391
از اول هم مشخص بود لیست دائیه
مردمو او... ل فرض کردند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.